aziegek.reismee.nl

Welkom op mijn Reislog!

Hallo en welkom op mijn reislog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar ik me bevind en waar ik ben geweest! Meer informatie over mijzelf en de reis die ik ga maken vind je in het profiel.

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met me meereist!

Groetjes,

Rogier & Elske

Reacties

Reacties

Ivan

Rogier en Elske, super veel plezier gewenst! geniet ervan, voor je 't weet zijn jullie al weer terug.

gr, Ivan.

gerritkoetsier@home.nl

Elske en Rogier Wij hopen dat jullie een hele mooie en
goede reis hebben
gr van Tante Jansje en Oom Gerrit

mama

begint het vakantiegevoel te komen ?
hier werd vandaag druk gewerkt aan jullie laatste wasgoed. Tenslotte moet ook alles nog gedroogd worden.......en een jaar is zo voorbij. Toch ??!!
De laatste spullen zijn inmiddels bij alle andere spullen op de vliering gezet. Het staat er knap vol maar je weet dat er in Rijssen elke zomervakantie 5 rommelmarkten zijn dus.........komt helemaal goed !!!
Groetjes en liefs van ons allemaal.
Geniet !!!!!!

Tante Tonny en oom Jan

Hoi Elske en Rogier
Wat een mop die kapotte wandelschoenen daar op Schiphol. Heb je alles tot in de puntjes geregeld voor zo'n wereldreis en dan verlies je daar je zolen! Dat is wél lachen. (Weleens van een halve zool gehoord??)
We zijn benieuwd wat jullie allemaal nog meer mee gaan maken. Laat het ons vooral weten. Heel veel reisplezier samen en geniet van alles wat jullie gaan zien. Rogier,let je een beetje op Elske dat ze behalve op Schiphol;l niet overal haar voetsporen achterlaat?
Groetjes van ons en laat gauw weer iets van jullie horen.

Samantha & Sander

Hoi elske en rogier..
we hopen dat jullie niet te moe zijn geworden van de vliegreis want voor jullie gaat de jaar zo voorbij..
en elske heb je al nieuwe schoenen gehaald ? of loop je toch maar met die gympies :P
veel plezier nog en we spreken elkaar nog wel..

Groetjes en knuffels Sander en Samantha

Joël (ook Azië gek )

Hallo Elske & Rogier,

Gerben en ik wensen jullie veel plezier bij jullie AZIA-TOUR.
Maak veel foto's en doe veel vriendschappen op.
Koop niet teveel spullen want de vliering bij je moeder staat al vol las ik :-)
Ben heel benieuwd hoe India jullie bevalt want wil er zelf ook graag eens heen.

Groeten Joël

rene monique en jort

hoi wat een superavontuur! wij hopen dat jullie een te gek jaar hebben en we vinden het te gek dat we op deze manier toch nog jullie kunnen volgen. en elske: waar de h&m al niet goed voor is ! veel plezier en vooral genieten! veel lieve groetjes, rene monique en jort.

Roy&Linda, Dennis-Femke-Jorg

Hey Avonturiers,

Wat leuk om jullie zo te kunnen volgen !
Wat een andere wereld he...mooie foto´s zitten er tussen.
Laat gauw weer wat verhalen horen !

Groetjes uit Heeswijk.

jellievdv@hotmail.com

Hallo lieverds wat een prachtige foto`s en wat een leuk fietsvriendje hadden jullie Is het lekker warm daar Nou geniet ze en veel liefs ook van Sigrid want zij kan op dit moment nog geen gebruik maken van haar computer hartje mama jellie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!